2012-09-08
 20:43:35

Borta bra men...

Hemma Bäst, helt klart.. :P
Jag och Linneagumman åkte till "morfar" igår och sov över hos honom, då Mattias ändå skulle ligga borta och vi hur som helst skulle in till stan idag.. Linnea blev överlycklig när hon fick höra att vi skulle sova hos morfar, men hade helst velat få vara där utan mamma :P
 
Idag har vi varit barnvakt till Idas söta små tvilling-flickor! :) Det var riktigt mysigt!
 
Skolan tar upp den mesta av min tid just nu, och redan under första skolveckan har vi fått en massa läxor.. Shit, alltså, så utmattat man är efter en dag i skolan.. Att jobba är ju rena semestern i jämförelse.. Men, det är riktigt roligt oxå :)
 
Har hunnit med att sy en tygpåse till mina badkläder.. Var ju bara tvungen att ha en nu när jag har schemalagd vattengympa :) Den blev riktigt söt och skulle passa perfekt även som shopping-bag :) Det kommer väl upp en bild på den vid tillfälle ;)
 Måste ta och fixa mig nå nya tyger.. Är som sugen på att prova mig på lite barnkläder :) Har även sett en (vuxen)kjol som jag vill sy.. Såg den på en syblogg, som jag inte kommer ihåg namnet på, men jag kommer ihåg upplägget :)
 
Nä, klockan börjar bli way past my bedtime, (börjar närma sig 21 med andra ord) så det är väl bara he sig i säng..
Linnea somnade 18.30 så sovmorgon kan jag fet-glömma!
Så, God Natt på er allihopa! :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: