2012-08-19
 08:46:48

Suring!

Igår var vi hos Ida och käkade surströmming med henne och Pappa.. Det var sjukt gott, som vanligt!
Letade även som en galning efter tyget jag köpte till Linnea på IKEA för ca två år sen men det är spårlöst försvunnet.. Gaaah.. Jag blir galen när jag inte hittar saker jag letar efter... Förodligen ligger det väl nerpackat i nån påse eller låda sen flytten.. Förr eller senare kommer det väl fram.. :P
 
Så, vad har då denna dag att erbjuda tro?! Måste då åka iväg och handla, då jag var så osmart och inte gjorde det igår när jag var i stan.. Kanske vi åker och hälsar på Tutan oxå, Mattias ska nog ändå vara borta hela dagen, skulle jag tro.. Vi får väl se vad som händer.. :)
 
 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: