2012-08-30
 15:38:02

Dagen...

När jag gick och lade mig igår så ställde jag väckarklockan i tron om att jag skulle få sova till 7.45.
Så blev inte fallet! Linnea vaknade istället 6.45 och det här är restultatet av extra-tiden jag helt plödsligt fick....
 
 
 
Hehe.. Det framgår nog ganska tydligt att jag fick rätt mycket tyg över efter att jag sytt Idas förkläde.. ;)

Detta örngott blev i alla fall Linneas.. Hon har bestämt att hon ska ta det med sig och ha det på sin dagis-kudde :)
 
Idag har vi varit på utflykt med skolan. Vi promenerade 4,5 km (enkel väg) till Karlbergs teatern och eldade och käkade lunch, sen passade jag och några till på att ta några geocatcher på vägen tillbaka. Trevligt! :)
 
 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: