2011-03-27
 19:49:59

Hockey...

Är grymt less på all denna hockey, och då hör det till saken att jag inte sett en enda match.. Men man håller sig uppdaterad (vare sig man vill det eller inte).. :P

Har haft en riktigt skön helg. Fredag hjälpte jag Linda att göra blodpalt, lördag till söndag var vi hos Susanne med Bensy. Vi var ute och grillade korv, åkte pulka, spelade lite sällskapsspel (jag och Anton spöade skiten ur dom andra, som vanligt! :P) promanderade på isen m.m.. En riktig mysarhelg! :)

Imorgon börjar en ny arbetsvecka.. Härligt! :) Det är skönt med helg men jag gillar som vardagsrutinerna! :) Håller mina tummar att glasögonen hinner komma till veckan. Var och beställde dom i lördags så jag får väl räkna med en arbetsvecka räknat från måndag.. Men ibland kan man väl ha tur?! :) Köpte i alla fall ett par vanliga och ett par solglasögon med styrka..

Nä, nu är det dags att göra Linnea klar för kvällen, och sen kanske sticka lite på hennes pippitröja, så den blir klar nån gång! :)

 


Min sötis på hennes 1årsdag, för snart ett år sen :)
Tänkt vad tiden går fort!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: